Gündem

Buca'da 2 yılda 76 bin talep yerine geldi

– Buca’da 2 yılda 76 bin talep yerine geldi – Buca’daki sorunlara “Sarı Masa” çözümü BUCALILARDAN gelen talep, öneri ve şikâyetleri değerlendirerek, gerekli adımların atılması amacıyla 2 yıl önce kurulan Buca Belediyesi Sarı Masa Çözüm Merkezi, 76 bin 807 talebi yerine getirdi.

Buca'da 2 yılda 76 bin talep yerine geldi

Buca’da 2 yılda 76 bin talep yerine geldi

Buca’daki sorunlara “Sarı Masa” çözümü

BUCALILARDAN gelen talep, öneri ve şikâyetleri değerlendirerek, gerekli adımların atılması amacıyla 2

yıl önce kurulan Buca Belediyesi Sarı Masa Çözüm Merkezi, 76 bin 807 talebi yerine getirdi. Başkan

Erhan Kılıç, “Yarının Buca’sı için çalışmalarımızı emin adımlarla sürdürüyoruz” dedi.

Buca Belediye Başkanı Erhan Kılıç’ın katılımcı yönetim anlayışı çerçevesinde kurduğu Sarı Masa Çözüm

Merkezi, vatandaşlarla belediye arasında köprü oldu. Bucalıların talep, öneri ve şikâyetlerini

belediyenin resmî internet sitesi, e-posta, yüz yüze başvurular, sosyal medya ve telefon üzerinden

alan merkez, gerekli birimlerle iletişime geçerek iki yılda tam 76 bin 807 talebin yerine gelmesini

sağladı.

YARININ BUCA’SI İÇİN EMİN ADIMLARLA ÇALIŞIYORUZ

Sarı Masa Çözüm Merkezi’nin çalışmalarıyla ilgili vatandaşlardan olumlu geri dönüşler aldıklarını

belirten Buca Belediye Başkanı Erhan Kılıç, “Sarı Masa, vatandaşlarımız Buca Belediyesi’ne bir öneri ile

gittiğinde karşılıksız kalmasın, karşısında bir muhatap bulsun, önerisi, şikâyeti ne ise dinlensin, bir an

evvel yerine getirilsin diye hayata geçirilmiş bir projedir. Sistemimiz, kurulduğu ilk günden beri

oldukça verimli bir şekilde ilerliyor. Göreve geldiğimiz ilk günden itibaren ‘katılımcı yönetim anlayışı

ile hareket edeceğiz, kentimizi ortak akıl ile yöneteceğiz’ diyorduk. Bunu gerçekleştirmeye devam

ediyoruz. Yarının Buca’sı için çalışmalarımızı emin adımlarla sürdürüyoruz” diye konuştu.

ÇÖZÜMÜN ADRESİ

Buca’da çözümün adresi haline gelen Buca Belediyesi Sarı Masa Çözüm Merkezi, belediyenin internet

sitesi, e-posta aracılığıyla ve yüz yüze yapılan başvuruların yanı sıra sosyal medya üzerinden de talep

topluyor. Merkez, Facebook, X (Twitter) ve Instagram’da “Bucasarimasa” kullanıcı adıyla faaliyet

gösteriyor. Herhangi bir şikâyet ya da öneride bulunmak isteyenler bu kanallardan merkeze isteklerini

iletebiliyor. Ayrıca, Bucalılar 0 850 228 28 22 numaralı iletişim hattı ile 0 534 501 28 28 numaralı

Whatsapp hattı üzerinden de taleplerini merkeze aktarabiliyor.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

ÜYE GİRİŞİ

KAYIT OL