TÜİK Perakende satış hacmi yıllık %12,1 arttı - Kocaeli HaberKocaeli Haber

28 Ocak 2023 - 11:05

TÜİK Perakende satış hacmi yıllık %12,1 arttı

Sabit fiyatlarla perakende satış hacmi (2015=100) 2022 yılı Kasım ayında bir önceki yılın aynı ayına göre %12,1 arttı.

Son Güncelleme :

12 Ocak 2023 - 11:21

TÜİK Perakende satış hacmi yıllık %12,1 arttı

Sabit fiyatlarla perakende satış hacmi (2015=100) 2022 yılı Kasım ayında bir önceki yılın aynı ayına göre %12,1 arttı. Aynı ayda gıda, içecek ve tütün satışları %5,7, gıda dışı satışlar (otomotiv yakıtı hariç) %17,7, otomotiv yakıtı satışları ise %3,9 arttı.

Perakende satış hacmi yıllık değişim oranı (%), Kasım 2022

Perakende satış hacmi aylık %1,5 arttı

Sabit fiyatlarla perakende satış hacmi (2015=100) 2022 yılı Kasım ayında bir önceki aya göre %1,5 arttı. Aynı ayda gıda, içecek ve tütün satışları %0,9 azaldı, gıda dışı satışlar (otomotiv yakıtı hariç) %3,3 arttı, otomotiv yakıtı satışları ise %0,6 azaldı.

Perakende satış hacmi aylık değişim oranı (%), Kasım 2022

Perakende satış hacmi sektörlere göre yıllık ve aylık değişim oranları (%), Kasım 2022

Perakende ciro yıllık %125,4 arttı

Cari fiyatlarla perakende ciro (2015=100) 2022 yılı Kasım ayında bir önceki yılın aynı ayına göre %125,4 arttı. Aynı ayda gıda, içecek ve tütün satışları %120,8, gıda dışı satışlar (otomotiv yakıtı hariç) %121,2, otomotiv yakıtı satışları ise %148,2 arttı.

Perakende ciro yıllık değişim oranı (%), Kasım 2022

Perakende ciro aylık %4,9 arttı

Cari fiyatlarla perakende ciro (2015=100) 2022 yılı Kasım ayında bir önceki aya göre %4,9 arttı. Aynı ayda gıda, içecek ve tütün satışları %4,8, gıda dışı satışlar (otomotiv yakıtı hariç) %6,4, otomotiv yakıtı satışları ise %1,1 arttı.

Perakende ciro aylık değişim oranı (%), Kasım 2022

Perakende ciro sektörlere göre yıllık ve aylık değişim oranları (%), Kasım 2022

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.