Gündem

Müşteri deneyimi yönetimi alanında çalışanlarda yabancı dil bilenler avantajlı

 Müşteri deneyimi yönetimi ve bilgi teknolojileri alanlarında hizmet veren iş süreçleri dış kaynak firması Tempo BPO’nun Çalışan ve Kültür Departmanı Direktörü Tuğçe Hünkâr, müşteri deneyimi yönetimi alanında çalışmak isteyen adaylarda yabancı dil bilenlerin avantajlı olduklarını belirtiyor.

Müşteri deneyimi yönetimi alanında çalışanlarda yabancı dil bilenler avantajlı

 Müşteri deneyimi yönetimi ve bilgi teknolojileri alanlarında hizmet veren iş süreçleri dış kaynak firması Tempo BPO’nun Çalışan ve Kültür Departmanı Direktörü Tuğçe Hünkâr, müşteri deneyimi yönetimi alanında çalışmak isteyen adaylarda yabancı dil bilenlerin avantajlı olduklarını belirtiyor. Tempo BPO’da 20 farklı dilde uluslararası hizmet verildiğini ifade eden Hünkâr, “Farklı dillerde hizmet verebilen çalışan adaylarımıza kapımız sonuna kadar açık” diyor.

Müşteri deneyimi yönetimi alanında çalışmak isteyenlerin sayısı gün geçtikçe artıyor. Çalışanlara sunduğu imkanlar nedeniyle ve gelecekte de popülerliğini koruyacağı düşünülen bu alana, iş arayan adayların ilgisi son yıllarda artış gösteriyor. 20 yılı aşkın tecrübesiyle müşteri deneyimi yönetimi ve bilgi teknolojileri alanlarında hizmet veren iş süreçleri dış kaynak firması Tempo BPO’nun Çalışan ve Kültür Departmanı Direktörü Tuğçe Hünkâr, birden fazla yabancı dil bilenlerin avantajlı olduğunu söylüyor. Tempo BPO’da 20 farklı dilde uluslararası hizmet verildiğini belirten Hünkâr, “Farklı dillerde hizmet verebilen çalışan adaylarımıza kapımız sonuna kadar açık” diyor.

 “20 farklı dilde uluslararası hizmet veriyoruz”

 Tempo BPO’da çalışmak isteyen adayların internet üzerinden başvurularını iletebileceğini belirten Hünkâr, şunları söylüyor:

“Şirketimiz 20 farklı dilde uluslararası hizmet veriyor. Bu sebeple dil çeşitliliği bizim için çok önemli. Tacikçe’den İtalyanca’ya kadar her dil bizim için değerli ve gerekli. Yani Tempo BPO’da herkese iş var. Ana dil seviyesinde konuşabilen çalışanlara ihtiyaç duyuyoruz. Farklı dillerde hizmet verebilen çalışan adaylarımıza kapımız sonuna kadar açık. https://tempobpo.com/kariyer /  adresimizden bize başvurularını iletebilirler.”

“Çalışan mutluluğu önceliğimiz”     

“Tempo BPO olarak çalışan deneyimini çok önemsiyoruz” diyen Hünkâr, sözlerine şöyle devam ediyor:

“Onlara mutlu olacakları bir iş ortamı yaratmaya çalışıyoruz. Çalışanlarımızın mutluluğu bizim için çok değerli. Bizimle çalışmak isteyen adayları görünce de çok mutlu oluyoruz. Bu ilgi, çabalarımızın sonuç vermesinin bir göstergesi.”

 “Kullanabildikleri dil başına ek ücret alabiliyorlar”

 Yabancı dil bilen çalışanların maaş konusunda da avantajlı olduklarını belirten Hünkâr, “Türkçe dışındaki dillerde hizmet verebilmek tabii ki öncelikle ücret anlamında farklılık doğuruyor. Özellikle birden fazla dilde hizmet verebilen çalışanlarımız var. Bu kişiler kullanabildikleri dil başına ek ücretler aldıkları için gelirlerini gözle görülür şekilde yükseltebiliyorlar. Türkçe işlere oranla 2-3 kat fazla gelir elde edebiliyorlar. Daha esnek saatlerde çalışabiliyorlar” diyor.

“Türkiye’de birçok şirket yabancı dilde hizmet veriyor”

Türkiye’de yabancı dilde hizmet veren birçok şirket bulunduğunu belirten Tempo BPO Çalışan ve Kültür Departmanı Direktörü Hünkâr, şöyle konuşuyor:

“Türkiye’de müşteri deneyimi yönetimi sektöründe Türkçe dışı dillerde oldukça geniş bir istihdam imkânı var. Çokça şirket yabancı dillerde hizmet veriyor. Tempo BPO, bu şirketler arasında en önde gelenlerden ve belki de en hızlı büyüyen şirket diyebiliriz.”

“Birden fazla dilde hizmet verebilen çalışan sayımızı arttıracağız”

Birden fazla dilde hizmet verebilen çalışan sayısını arttırmayı hedeflediklerini belirten Hünkâr, “İngilizce’den sonra sektörün en çok ihtiyaç duyduğu dillerin ise Almanca ve Fransızca var. Arapça ve Rusça da talep edilmeye başlandı. Birden fazla dilde hizmet verebilen çalışan sayımızı arttırmayı amaçlıyoruz” dedi.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

ÜYE GİRİŞİ

KAYIT OL